fofaa

2016-03-06
14:25:27

Karma just keeps hitting me.

Hej!
Lyssnar lite på musik nu. Övningskörde imorse med min padre. Gick ganska bra faktiskt, förutom en gång i slutet..... Skulle starta bilen i en uppförsbacke XD fick facking motorstopp och pappa ba @.@ hahaha. 
Vi körde vid ett annat område än vad vi brukar, körde vid universitetet typ nära studentcampus stället Lappis. Körde en timme ungefär iaf sen åkte vi och handla x3
 
Om typ lite mindre än en timme ska vi åka hem till min bror. Hans barn fyllde 3 år igår så dom har typ kalas idag. Vi ska iaf inte vara där så länge så kommer nog plugga sen när jag kommer hem. Wuä. 
 
Hmm i fredags var jag ute en stund med Jovan och Louise. Var väl ok, lite segt. Hade pluggat hela jävla dagen för högskoleprovet. Det är en jävla massa matte i det där provet. Har fan ingen framtid asså. Borde bara drop everything, gå till gymmet varje jävla dag och sedan börja min karriär som strippa. Men jaja. 
Mot slutet av kvällen gick jag och Jovan till subway och när det gäller subway får seriöst ingen mucka med min macka. Asså när folk typ ba "du borde testa lägga till.." eller "testa den här såsen!" eller något åt det hållet är det typ NÄEJ, I don't trust your judgement >:( Har testat andras subs flera gånger och blir alltid lika besviken. Så jag håller mig lixom alltid till min haha. Och vad gör denna kvinna som jobbar på subway utan att varken jag och Jovan märker? Hon ger Jovans jävla macka till mig och hon ger min till Jovan o.o. Jag undrar seriöst.. Hur svårt är det att ge mig rätt macka egentligen? Inte för att jag är helt felfri BUT STILL. MIN JÄVLA MACKA. Srsly var seriöst asarg och ledsen och typ frustrerad när jag kom hem och såg att hon gett mig fel.. Är fortf sur hahahaha. Folk som läser tycker nog jag är ett psykfall som dampar över en macka.. Men jag vet att Elli är på min sida så det är lugnt hon är också psyko :( 
 
Iaf! Fyller ju år på torsdag och jag har tjatat mamma och pappa och frågat lixom vad ska jag få eller hur mycket pengar dom ska ge mig hahaha, FYLLER JU FAN 20 DET ÄR STORT KÄNNER JAG. Men iaf, satt med mamma igår och pratade osv. Sen hon ba "gissa vart vi var imorse! :3" och jag obvi tänker typ omg fixade dom en surprise till mig eller vadå. Nä, dom åkte och fixade en ny mobil till pappa som han ska få samma dag jag fyller år :)))))))))))))))))) på torsdag asså :)))))))))))))))))))))))  så jag stormade in i pappas rum och ba WHO THE HELL DO YOU THINK YOU ARE han ba va jag ba VEM FYLLER ÅR EGENTLIGEN JAG ELLER DU?!?!?!?!!?!?!? Så börja han typ asgarva och ba så du hörde om min nya super samsung och jag ba @.@ why have you betrayed me father. Jag fyller 20 och då är det ju logiskt att pappa får en present :( på min födelsedag :((((((((( Karma bara keeps coming. Kommer säkert inte få något alls bara för jag wajnat så mycket nu om den här helgen. Wä.
K bye. 
En lite skitig webcam bild, tog den nyss haha. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: