fofaa

2016-01-28
15:21:43

En dag med min madre ^^

Hej! 
Kom hem en stund sen och pratade i tele med Jovan nyss :P
Vaknade runt halv 9 idag, mamma kom in och väckte mig haha. Vi skulle till stan tillsammans men hon skulle till läkaren först så jag mötte henne två timmar senare i stan för det var typ rea i ur&penn och hon erbjöd att köpa smycken till mig :o och jag ba hell yeah lixom, fanns egentligen inte så mycket smycken jag tyckte om förutom ett silver armband, hon tänkte att det kunde kompensera för armbandet jag tappade bort :( gillar den här som jag fick nu mycket mer, fett fin :3 sen såg jag fett fina klockor också.. Och eftersom att dem också var på rea så köpte hon en till mig :D fett glad, den är skitfin den också. Brukar vanligtvis inte gilla klockor alls typ, aldrig använt klockor men den vi köpte nu asså omg.. Är så kär. 
Sen mamma ba nu räcker det fan xD men vi gick iaf till en annan affär, fett fancy med fett dyra saker(dom hade också rea tho). Så mamma ville kolla klänningar som jag kanske ville ha och OMG jag hittade en så fin klänning som liknande min studentklänning, bara att den här inte var vit dåra haha. Jag personligen känner att klänningen är mycket mer fancy än vanligt(syftar på kläder som jag vanligtvis brukar använda)så vet inte när jag kommer kunna använda den, tänkte kanske använda den på min födelsedag :) vore nice. Sen kollade mamma en jacka också som hon tyckte om men hon tyckte inte den såg bra ut på henne så jag testade den och den satt fan ganska nice på mig höhö, så hon ba ok.. Köpte både klänningen och jackan så hon ba NU RÄCKER DET! Så vi gick tills kungshallen och åt lunch sen åkte vi hem ^^ och nu sitter jag här, ska fixa lite saker på datorn sen ska jag nog kolla serie eller nåt. 
K, bye!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: