fofaa

2016-01-27
13:49:18

Bättre sent än aldrig!

Hej! 
Sitter i min säng nu med elli och lyssnar på musik, har precis ändrat designen på min blogg för hade min gamla i jag vettefan hur många år :o så kände att det var dags att ändra! Den nya är skitcool iaf love it :)
Hmm har iaf inte så mycket att berätta.. I fredags var jag bara ute och chillade med jovan men var så himla trött den dagen så var hemma och sov redan vid 1 x) 
Hmmm, i måndags träffade jag amanda och Adrian, fikade först med Amanda på cafe60 sen kom Adrian och då gick vi till taco bar för han vart hungrig. Igår låg jag bara hemma och var lite deppig/ledsen men whatev, sen runt nån tid minns inte så ringde Jovan, han kom över en stund så vi chilla sen snapade fabbe oss och bjöd oss till laserfortet för han hade hela stället för sig själv!:D Så det vart nice vi slapp betala hehe, minus att jag kom sist för alla skjöt på mig och min jävla väst grej lagga 2-3 gånger.. Bry, på cod hade jag kommit först.. 
Som jag sa i början av inlägget så är jag med Elli just nu, hon hjälpte mig med design skiten. Nu ska vi iaf spela lite gta, så länge sen vi gjorde det ^^
AH JUSTE, imorse var jag på arbetsförmedlingen och lämnade in CV och liknande, träffade Adrian där hehe! Men sen drog vi. 
Men ska försöka skriva lite oftare! Btw, hade även tänkt att börja videoblogga men får se :) har ju trots allt ändå inte många läsare så känns typ.. Haha vet inte. Men K BYE!
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: