fofaa

2016-02-01
19:27:32

Oops!

Hej! =3 
Sitter i sängen just nu och lyssnar på musik och hade tänkt berätta vad jag gjort dem senaste dagarna då jag varit ovanligt "upptagen" att jag inte hunnit/orkat blogga haha. 
I fredags skulle jag egentligen inte göra något alls, skulle bara vara hemma och ruttna typ. Men sen ringde Jovan, vi snackade en stund sen kom han över och vi snackade, lyssnade på musik osv. Senare gjorde jag mat till oss hehe, sen runt halv 12 ungefär gick han hem. 
På lördagen gjorde jag ingenting alls vad jag minns iaf haha, var bara hemma och gick igenom mina kläder typ. 
På söndagen, igår alltså, så träffade jag en gammal kompis jag inte sett på flera år, Alexandra heter hon. Det var ganska nice, var med henne typ hela dagen. Senare mot kvällen kollade jag bara bara serier, pratade i tele med amanda en liten stund sen somnade jag x)
Idag gick jag upp ish tidigt för skulle till tandläkaren, efter det träffade jag amanda och vi gick till BK för att äta, sen gick vi till akademibokhandeln för jag ville köpa en almenacka och köpte en penna till det också haha. Sen gick vi till Arken Zoo för vi ville se ifall det fanns kaniner där x3 men det fanns det inte.. wuä, sen kom Elli och då gick Amanda hem för att plugga medans jag och Elli åkte hem till mig en stund och snackade lite om födelsedagar och liknande. Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska nog kolla lite saker på datorn sen funderar jag på att spela men vet inte om jag orkar hahaha. Latheten är på topp. 
Hmm, jag har nog inte mycket mer att berätta så bloggar igen när jag har något mer intressant att skriva om!^^
K, bye. 
Jag har inte riktigt några bilder från dem senaste dagarna så lägger upp gruppbild från när vi var på laserfortet och en bild jag tyckte var rolig xD 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: