fofaa

2016-02-10
16:59:00

Nu ska jag komma igång!

Hej! 
Vaknade lite väl sent idag ugh.. Vaknade vid 11 typ men somna om till halv 1 ungefär :/ Haha om Amanda läser så sitter hon säkert och skrattar då jag förut brukade gå upp vid 5-6 och tycka det var normalt x) 
Men nu har jag varit van vid att gå upp runt 10 och 11, t o m tidigare ibland. Vill gärna fortsätta så också. 
 
I alla fall! Byggde klart mitt skrivbord igår med pappa! Det blev skitnice sitter vid det nu med min dator, rummet ser så mycket snyggare ut. Tog ut min matta också och det lilla glasbordet där alla mina tallrikar brukade samlas haha. Hade tänkt köpa en ny matta fast med mina egna pengar för mamma vill definitivt inte köpa det xD hittade en fin matta i ikea när vi var där hon ba absolut inte, glöm det, nevööör typ och jag ba :( 
 
Imorgon har jag en jobbintervju, är fett nervös. Så ska förbereda mig för det ikväll så gott det går! Ska även göra i ordning fler saker i mitt rum, papper och sånt för det ligger typ helt kaos och icke organiserat vilket stressar mig. Mina cv:n och sånt ligger lixom blandat med gamla skoluppsattser o.o kaos.
 
Men iaf, min morgon eller whatever var lite stressig eftersom att jag satte på datorn och allt var typ borta. Hade uppdaterat den under natten så blev lixom förvirrad ba när betyder uppdatering att radera allt mitt shit? Så fick typ panik, skrev till fabian och ba hjäälp mig typ och han är kortfattat min hjälte <33 ska köpa donuts till honom. Gud asså, tydligen hade bara alla mina grejer flyttats till nånstans ugh så ah det var lugnt. 
Hmmm har nog inte mycket mer att berätta. Ska börja fixa min grejer nu så allt är där det ska. 
Så skriver mer imorgon eller nåt! 
BYEE! 
det är finare i verkligheten OKAY!? 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: