fofaa

2016-02-12
21:23:25

Katastrof

Hej!
Sitter på min extremt gamla dator nu haha, sitter vid min gamla HP som jag fick när jag gick i åttan tror jag? Kanske innan t o m. Ganska osäker men ah den är flera år gammal haha. Den kraschade förut typ, varje gång jag försökte starta den så funkade den i typ 30 min sen ba frös allting och jag var tvungen att stänga av den. Så jag har typ inte rört den här datorn på riktigt lång tid tills nu och jag ska berätta varför. 
 
Så jag satt vid min andra dator och skulle precis börja arbeta på en video. Men bilderna typ.. Lagga? Vet inte kunde iaf inte se mina bilder när jag skulle lägga till dom i videon och tänkte att det skulle vara ganska irriterande att behöva öppna varje bild för att sedan veta vilken jag skulle lägga till. Skulle ta otroligt lång tid lixom. Så tänkte att det vore smartare att starta om datorn men då gick allt åt helvete. Alla mina bilder, videos, dokument asså aaallt var borta typ. Förutom spel och liknande :s så typ panikringde kompis som försökte hjälpa mig men asså det gick inte. Kunde se TVÅ mappar som jag hade på datorn men när jag klickade på dom så gick dom inte att öppna och jag har ingen aning om varför. Så min kompis försökte hjälpa mig, man kunde tydligen återställa datorn MEN spara alla filerna där dom vart innan så jag ba okej kan lika gärna försöka. Hjälpte inte. Kan fortfarande inte hitta mapparna, bilderna eller nånting alls och jag är så arg. Så kan inte fixa videon fuck my life lixom. 

Men iaf, medans datorn återställde sig så tänkte jag att jag skulle testa den här datorn. För att se om den skulle frysa igen men här sitter jag typ över en timme senare och den funkar fortfarande! Kollar igenom alla bilder och videos jag har här, skrattade så jävla mycket att jag började gråta och nästan pissa på mig asså XD finns så många videos på Yas, Anna, Veronika etc. Fyfan. Och den här har Windows 7 är så ovan nu haha.

Men iaf! Imorgon ska vi ut och fira Jovan! Har en perfa outfit, ska köpa skor imorgon och även mobilskal innan middagen med Anus sen träffa Elli hos mig, fixa oss sen dra till restaurangen. Är feeeeeeeeett taggad :3 
Men aja, har nog inte mycket mer att skriva nu. Ska lägga upp lite gamla bilder tho! 
Men k byee
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: