fofaa

2016-02-16
01:02:08

Gosh

Helluuu!
Sitter i sängen nu och ska kolla på en film sen sova! Men tänkte att jag kunde blogga lite snabbt då jag inte gjort det på några dagar.
Såå i lördags firade vi Jovan! Det var en ganska nice kväll, vi var först i slussen i typ mosebacken(?) tror jag det hette. Där sjöng vi för jovan och skålade lite med champagne oså, det var mys. Sen åkte vi till östermalm och åt middag på Il Conte, åt risotto :3 det var skitgott. 

Sen promenixa vi hela vägen till the office för att föra. Det var ett ganska nice ställe och inte så dyrt heller. Vi satt där ett tag sen skulle vi gå till Pure men det gick inte så vi drog till Amba istället och där tappade typ alla bort varandra x) blev inte mycket dansande heller, gillade ej musiken. Kom iaf hem vid tre, kollade lite two and a half men sen somnade jag. 
 
Idag kom Jovan till mig efter sin föreläsning så åt vi middag tillsammans ^^ det vart mys. Och så fick han sin present också :) Hmm har nog inte mer att berätta egentligen, ska lägga in några bilder sen kolla min film. Sååå, BYE! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: