fofaa

2016-02-08
21:53:26

Diet

Hej! 
Ugh började med en riktigt hemsk diet för tre dagar sen höll seriöst på att dö. Bara ätit frukter, grönsaker och grönsakssoppa o.o tills idag då jag seriöst blev galen. Saknade kött så mycket, var freaking omringad av kött @.@ värsta jag vart med om.
Så idag gav jag upp och skrev ner min egna diet. Pappa gav mig pengar för att handla också c: aldrig handlat ensam så pratade i tele med Jovan samtidigt för att inte känna mig ensam hahaha.
Iaf! Har hunnit gå ner lite iaf och hoppas jag kan fortsätta gå ner, kommer inte hinna gymma så mycket tho eftersom jag kommer vara lite busy den här veckan. Så ahhhh. 
Men uhm, köpte iaf mitt skrivbord! Plus en ny stol som också är fett nice höhö. Har byggt klart stolen med pappa och en liten del av skrivbordet, vet inte när vi ska fortsätta tho :(
Just nu ligger jag iaf i sängen och skypar med Jovan haha. Funderar på att gå upp och dricka min smoothie men det känns sent nu. 
Har iaf inte mycket mer att berätta nu tror jag, trodde jag hade mer att säga men tydligen inte x)
K, bye! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: