fofaa

2016-04-20
12:16:50

Lite snabbt nurå

Hej! 
Har rast just nu och har lite mindre än 20 min kvar. Och eftersom att jag redan kollat fb och insta och alla bloggar jag läser(elli @.@) så tänkte jag att jag lika gärna kan blogga lite. 
Idag känns som en ganska nice dag, slutar inte förrän klockan 5 tho :o Men dagen började fett nice iaf, gick till en liiten liten park idag med barnen.. Det är samma park där jag typ hade min första "fylla" i 8an haha, inte bra minnen. Enligt mig iaf, kaos drama kväll typ. Kändes så skumt dom hade lixom byggt till en liten klätter båt sak men annars såg typ allt likadant ut. Men det var iaf nice att leka med barnen där! Vi var inte ute så långe tho :( 
Hmm vad mer? Gymmade igår efter jag vet inte hur lång tid. Så det är bra. Funderar på om jag skulle orka träna lite hemma idag efter jobbet. Med tanke på att jag fick en ganska lång natts sömn så borde jag inte vara så trött när jag kommer hem :P funderar även på att fotta alla nya kläder jag köpt! Har inte köpt allting jättenyligen eftersom att jag aldrig visar vad jag köper haha, men själv älskar jag att kolla/läsa på andras bloggar vad dom köpt så fattar fan ej varför jag aldrig gör det 😂 så tänkte visa det jag köpt sen typ februari? Shit undrar hur mycket det kommer bli.. Ska döpa det inlägget till shopaholic iaf. Så när ni ser den så var beredda på en bildbomb av kläder. And let me tell you jag har fan bra smak när det gäller kläder. Jag visade aldrig mina klackar heller? Oh har ju då 3 par nya skor också haha omg jag behöver hjälp.. Aja, spendera pengar på kläder är väl bättre än alkohol I guess. Känns som om det var ett litet tag sen nu jag var ute "på riktiigt". Vart ju ute med Jovan och Elli efter att hon kom tillbaka och Jovan hade vart på systemet för han skulle dricka med andra ute i någon park men det blev ej av för dom skulle till bar istället så han hade massa alkohol att bli av med så vi dela :P så I guess det inte räknas som en utgång plus jobbade dagen efter också x) det var förra veckan i torsdags iaf. Och lär inte gå ut på ett bra tag igen. 
Men jaja nu har jag skrivit en jädrans massa här haha! Och min rast tar slut om några min.. 
K byee 
Min humor 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: