fofaa

2016-04-06
21:06:53

Död.

Hej! 
Ligger hemma i sängen nu, råkade somna en stund haha. Osäker på när tho men whatevaaah! Idag var en ganska lång dag, jobbade från klockan 9 till 17 idag. Fett trött asså. Men det var nice iaf för personalen var skittrevliga och skolan var allmänt nice :) 

Hmm vad mer? Hade en fett stressig moment tho men vill ej berätta för det känns så awkward att prata om sånt på bloggen XD eller asså är ju inte helt 100 på vilka det är som läser så ah. Men uhm yeah har jobbat hela veckan typ. Lär inte jobba imorgon tror jag och på fredag blir det inget for sure eftersom HP är nu på lördag! Så ska förbereda mig lite inför det. 
Men jaja, förutom det så har jag nog inge mer att berätta? Inget jag kommer på iaf haha. Kanske glömt något men isåfall berättar jag när jag kommer på det 😂 k bye


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: