fofaa

2014-05-27
18:14:08

SNART SÅ!

OMG!!!!^^ är så fkn taggad, för på fredag ska vi till kolmården!!!!!!!!! Det ända jobbiga är att vi ska åka så tidigt :( blöööööööö, men totally worth it! FÖR VI SKA SE GORILLOR! Yasmines dröm lixom, she gon' love it.
Ska ta med min kamera och shit, ska bli så nice har inte varit där sen jag var liten. Åh, vet inte vad jag ska ha på mig.. Vad kan man ha på sig ens? Klänning kanske inte är så lämpligt för jag lär ju springa runt som en liten valp hahaha :3
Shorts kanske? Och ett linne? Eller är det kallare därborta? oh svårt, får ta med extra kläder också just in case. Tuffa frågor, åh så svårt. Får se, måste hitta en perfekt outfit. 
Nu hoppas jag att bögen amanda läser för hon klagade igår på att jag knappt bloggar längre -.-
Är iaf typ klar med alla mina kompleteringar, är lite besviken på mitt engelska betyg :/ kommer få D i slutbetyg, mamma vart ganska arg.. men jag var ganska lättad för jag trodde att jag skulle få F pga en jävla uppgift som hade gått åt helvete. Visade sig att jag hade haft rätt så dåliga betyg hela terminen -.- plus så gick inte nationella särskilt bra heller, fick C totalt men fick typ D på hör och läsförståelse och C på speaking och skrivdelen. Så ah, sen under terminen så hade jag gått upp och ner mellan E och C så det blev ett D :( buhu, nu måste iaf rätta min språkhistoria och göra klart min jävla skitiga religionshemtenta, hatar seriöst religion. Skittråkigt. 
Och min lärare gillar inte mig heller för den delen, hon gick bara runt och gav mig och Elfi skitdryga blickar igår när vi satt i skolan och jobbade med skiten. Ville kasta en tegelsten på henne. Men aja, ska göra klart dom två sakerna, sen har jag bara en jävla sam-kompletering kvar, plus foto men det är redan klart sen är jag fucking fri.
Hittade lite roliga bilder på datan so enjoy brotha, see yaa 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: