fofaa

2014-05-16
00:25:43

lite snabbt då.

Hej ^^ 
tänkte bara blogga lite snabbt för att säga att jag är NÄSTAN klar med alla mina restuppgifter. Har lite nuvarande uppgifter som ska vara klara. Som till exempel jävla språkhistoria uppsattsen -.- den ska vara klar imorgon så det är en del stress. Ligger bara på huvuddel och måste utveckla MYCKET mer då hela mitt betyg hänger på den här uppsattsen vilket innebär DUBBELSTREEESS!!!!! Men lämnade iaf in tre fotoläxor idag, eller 2 och en halv kanske heh, och sen lämnade jag även in kommunikations utvärderingen vilket jag är väldigt glad över. Har en del kvar, det svåraste av mina restuppgifter lixom -.- not fonni. 
Men nu hade jag tänkt att sova, är rätt så jävla trött. Så godnatt!
Här kommer btw två selfies med mina bitches.
 
Kommentar:
2014-05-26 @ 21:25:35
#1: oh oh OOH AAAAÄÄÄÄÄEEH oh oh

azz lite stelt o kolla in varje dag o inte se nått nytt bror

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: