fofaa

2014-03-01
17:40:19

Stress+panik

Hej! Sitter hemma nu och kollar pll, leia springer runt i sin boll och kraschar allt -.- ska snart även börja läsa min bok.. Har inte kommit lika långt som jag hoppats.. Heh, men aja. 
Idag övningskörde jag lite med pappa, det är inte lika lätt att starta en bil som jag trodde.. o.o och då menar jag inte att vrida nyckeln utan då menar jag att kunna släppa växelpedalen och börja gasa samtidigt och lxm aa, hålla kvar gasen på en lämplig nivå utan att få panik sekunden som bilen börjar åka framåt, vilket hände mig ett antal gånger vilket ledde till massa guppande.. D: och när det händer så stoppar motorn sig själv -.- då får man starta om allt F-M-L!!! Det var inte kul, men det var okej när jag väl klarade det, vilket inte var lika ofta som jag velat -.- paniken man får när bilen börjar röra på sig asså, trodde att jag skulle gasa för mycket och köra framåt full speed och krascha, yes! Imorn blir det mer -.- men jaja, jag ska bemästra bilen i så småningom^^ 
Några dagar sen åkte jag och elli till fruängen(-.-) och köpte två st sumo dräkter!!! Skitcoola men har inte riktigt hunnit "testa" dom än för har inte köpt batterier än Så den kan blåsas upp :/ 
Men det ska jag också fixa så småningom ^^ 
Nu ska jag fortsätta kolla pll, så HÄJDÅ!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: