fofaa

2014-03-11
14:41:24

Matte! :D

Hej!
Nu sitter jag i klassrummet och har mattelektion, wooh skitkul. Min lärare hade genomgång i 40 minuter mitt huvud håller på att explodera @.@ 
Passar på att blogga har inget bättre för mig lxm och yaas läser tydligen varje dag hihi ^^ 
Igår fyllde jag år!(:D) blev äntligen 18 var rätt glad, fick pengar av mamma och pappa och ska köpa kläder och saker kag behövt dom ssenaste veckorna/månaderna -.- typ fotopapper, försenade födelsedspresenter och till sist KLÄDER <3 har inte shoppat på typ EN EVIGHEEET, har ögonen på två riktigt vackra plagg som är liite dyrare än vanligt men äsch, det är det ända dyra jag tänker köpa sen blir det vanlig shopping och mat säkert ^^ 
På fredag blir det PARTEJ haha men näe skoja, bara lite mys med vänner hihi det ska bli nice :) 
Men nu har jag bloggat tillräckligt förfan, så SEE YOU PEOPLE SOON! 
Här är lite bilder också som jag enjoyar ^^ bubyee






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: