fofaa

2014-01-08
06:44:34

Trött

Hej
Sitter konstigt nog vaken just nu och kollar gossip girl, är färdigfixad och har även hunnit äta fruksot och nu ska jag dricka kaffe. Är så jävla trött just nu, har inte sovit på två dagar nu. Har antagligen sovit två timmar sammanlagt och det känns inte bra alls. Det är så skumt för jag är trött men när jag ligger så somnar jag inte..
Är verkligen inte på bra humör, läxor är det sista jag tänker på nu. Ville bara blogga lite snabbt nu eftersom att jag velat lägga upp bilder från övernattningen men aa, inte orkat för att jag är trött och seg hela dagen lång. Efter skolan idag ska jag kanske träffa Philip, han har sin första skoldag idag och jag vet ju inte hur trött han kommer vara :c annars ska jag bara försöka sova för tidigt innan jag dör av sömnlöshet. 
Hejdå för tillfället!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: