fofaa

2014-02-13
20:55:20

!Nämen hallå!

Hej! 
Är i köket just nu och försöker plugga lite samhällskunskap/ekonomi. Går lite segt för jag är seg? Haha, men det verkar inte så svårt egentligen men samhällskunskap är allmänt segt (Y). 
Ska försöka svara på alla instuderingsfrågor på minst två olika teorier sen räcker det fan för idag!
Märkte också att fyra personer besökt min blogg idag!^^ 
Är nyfiken, vilka kan det vara?:o
Okej inte så nyfiken men ändå. 
Har egentligen inte mycket eller något att berätta om. Eller jo! Kommer vara själv imorn! :'( BUHUHU, 
Det jag ska göra imorn är plugga, köpa present och sen träna! Låter ändå helt okej? Minus pluggdelen dåra. Dumma phille är i egypten och vill se ut som bajs >:( Orre. Haha nejmen det är faktiskt bra för jag behöver den här extra pluggdagen, SORGLIGT NOG! Har två prov nästa vecka, sucks to be me. Det bästa är att det är med mina favoritämnen också! Matte och samhällskunskap! LML! 
Nejmen borde inte klaga, kommer få karma för det och här vill jag inte ha dålig karma c: 
JUSTÄ! Är ledig imorn hihihihih en positiv detalj jag glömde nämna. 
Aja men ska fortsätta plugga nu innan batterierna på min dator tar slut. 
Bubye!
Kolla så fkn söt Bonita är, orkar inte ska kidnappa henne nu medans typ 3/5 av hans familj är i egypten <333 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: