fofaa

2014-08-19
18:11:00

varför?!

Hejhej!
OH vilken jävla jobbig dag det har varit idag.
Jag började skolan idag då, yes lixom! Och vi skulle samlas klockan 14.00 och gissa vem som vaknade 13.30! :D YES JAG! Det gillar vi, hörde varken mitt alarm eller sms eller alla människor som ringde. 
Fyfan alltså. Jag blev först så jävla arg på elli och philip för jag trodde inte att dom ringt, sen kollade jag och det var typ 10 missade samtal -.- och jag sov seriöst igenom det, HUR?! Så jag smsade amanda och hon kom och mötte mig så blev vi sena tillsammans, åh! <3 så snällt, så vi gick och blev sena hehe.. fick sl kort också YES! Thats right. 
Och SEEEEN var vi kvar i skolan ett tag och hängde och det var nice. Sen kom jag hem och letade efter min fkn jävla kam som varit försvunnen hela satans dagen och TACK GUD jag hittade den bakom mitt sänghelvete. Så irriterande, och nu har jag ÄNTLIGEN lyckats komma in på skolnätet och kan se mitt schema som obviously inte är klart. Önskar att det var klart dock för det ser underbart ut just nu, förutom torsdag fkn bajsdag. Men ändå, bättre än andra scheman lixom.. 
Men jag märker att det inte är klart för min fotolektion syns inte än. MEN WHATEEEV, idag är jag iaf på ett relativt bra humör(om amanda läser så ska du veta att det inte innebär att jag är positiv!!!!!!!!!!!!!) ska gymma idag också, har missat typ två dagar vilket absolut inte är bra! Känner mig ledsen som missat det men ska sätta igång idag igen! OCH SNART JOINAR ELLI MIG! Ska bli så nice., SKA BLI SNYGG! Ish, haha. Så nu har jag inte så mycket mer att blogga om men nu bloggar jag iaf! Förbättring måste jag säga, läser nån ens? :( Säkert bara jag, forever alone D: ÄSCH!
Skiter i vad alla säger, max var en skitgullig och underbar katt <3 
 
Kommentar:
2014-09-05 @ 20:33:43
#1: nån som kollar in varje dag

du bloggar aldriiiiiiig

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: