fofaa

2014-08-15
04:58:00

Typ

Hejhej! 
Kände att det var dags att blogga lite, bloggar ju så jävla sällan men whatev. Har inte sååå mycket att berätta egentligen, hade bara lust att skriva XD några dagar sen så träffade jag elli, jovan och nikola! Hihi det var en ganska nice. Tvingade nikola att spela cod haha och vi åt paj sen chillade vi på balkongen, NAAAJZ! Och igår träffade jag phille som äntligen kom hem från sommarstället ^^ det vart nice, vi såg den "nya" ice age filmen som ingen av oss visste hade kommit ut.. whoops.. 
Såååå, idag vaknade jag väääldigt sent hehehe, och kollade gossip girl och sen gick jag till gymmet! Har varit ganska duktig, har gått varannan dag nu 4 gånger!:D är fett stolt faktiskt, och snart fyller elli år vilket betyder att vi kan gymma tillsammans!(gymmar ensam ftm). Det ända dåliga var att jag åt glass nån timme sen.. Blev sugen.. Har min pms hahhahaahahah, tjejvecka shit. Och nu har jag skrivit för mycket, imorgon ska jag träffa jovan! Får se vad vi hittar på ^^ och nu ska jag sluta skriva, godnatt los people!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: