fofaa

2014-04-07
17:00:00

Nu vart det stopp.

Hallåjsan!
Bloggar lite nu för att inte somna på datorn. 
Försöker göra klart min engelska läxa, har bara EN sak kvar att skriva om, blev fan klar snabbare än jag trodde. Men just den här sista går verkligen skitsegt, hittar knappt någonting och det lilla jag hittar fattar jag inte vad det betyder. YES! DET ÄLSKAR VI! 
Så jag hoppas att jag blir klar inom dom närmsta två timmarna annars ger jag upp och lämnar in det lilla jag har och hoppas på ett välförtjänat E -.- 
Sen har vi matteläxa <3
mattekompletering <3
samhällsläxa <3
fotoläxor <3
älskar mitt liv, see yaa! 
jag måste verkligen undra om männuskor är dumma haha, jag säger till typ alla som känner 
mig att jag vill färga håret svart, och seriöst typ exakt alla säger samma sak. "varför ska du göra det? Ditt hår är ju typ redan svart!" Sen pekar dom ut delar av mitt hår som är "svart" och att det är onödigt att färga. Kolla bilden över jag la upp nu, hur i helvete är det där svart? På riktigt, säg mig, hur kan det där vara svart? Det är är klar och tydlig BRUN. BRUN, BRUN FUCKING BRUN. Ville bara få detta avklarat och på sätt och vis bevisat, jag har inte svart hår och tänker därmed färga det svart. 
I'm out.
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: