fofaa

2013-09-21
13:33:00

Bildbomb!

Hej! Igår hade jag riktigt kort dag och passade på att ta bilder till min fotoläxa, hann aldrig ta bilder till den förra läxan så aa fick göra det igår då :c plus den nya läxan och FAN VAD GRYMMA MINA BILDER BLEV! Jag träffade elli i ungefär en timme så jag fick ta bilder på henne, vi bråkade lite med kameran -.- det här med manuellt är lite svårt.. heh, sen träffade jag philip och vi gick ut med hunden som jag planerar att kidnappa c: behövde ta bilder till nästa läxa, skulle ta september bilder ^^ så det blev nice, sen tog philip också massa bilder vilket är varför det nu blir en bildbomb -.-
 
 
 
Ska fkn kiddnappa hans hund hon är typ min kärlek. 
HEHE aja hejdå! :) 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: