fofaa

2013-10-29
00:20:49

Skolfoto

Nej ska inte lägga upp mitt hemska skolfoto, på mig alltså UÄK. Jag förstår verkligen inte hur skolfotografer kan lyckas med att varje år få en att sse så hemsk ut, på riktigt asså varför? Jag kan seriöst ta bättre bilder på mig gjorde det nyss och det ska förfan vara mitt skolfot!-.- jag är bättre fotograf lxm, förra året var hemskt lxm kan dom inte bara säga nejmen det här fotot blev inte bra låt oss ta en ny! ELLER, så kunde jäveln iaf låta mig kolla på den hemska skiten så jag iaf fick säga att jag var missnöjd OCH SLIPPA FÅ HEM DEN!!! OH blir så ARG! !"#¤%&/()=? Men aja tog några bilder på mig, Leo och andra bilder på pappa jag tog tidigare idag :3 mästerfotografen här lxm. 
Bilderna på mig är seriöst skolfotomaterial till skillnad från skitbilderna den riktiga fotografen tog, pfft. 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: