fofaa

2013-11-27
16:10:48

Walking dead

Hejhej!
Nu ligger jag i sängen och kollar walking dead, finns massa asnitt som jag missat ÅH fkn bästa serien som finns. T o m bättre än OTH. Har massa att berätta, eller mer än vanligt iaf. I lördags så kom min bror och hans flickvän hit med sina barn, hihi dom var så söööta ååh haha så kinkiga också. 
I måndags efter skolan skulle jag träffa yas och vi fick en liten halv upplevelse av hur folk levde under stenålders-tiden(utan mobiler). Hennes mobil doog och jag kunde inte nå henne och min mobil själv höll på dö men det vi båda visste var att både och var nånstans i oden, så ungefär en halvtimme senare såg jag henne och ba YAAAAAH,!!! Sen gick vi till sushi ställe som var stängt >:@ så vi gick till ett annat och tog med det hem till mig och anackade ett bra tag, skitnice! Sen när hon gick beställde mamma och pappa min julklapp ÄR SÅÅ 1&?!!"@&$%#+!]>] 
Lääängtaaar! Det är en fotoskrivare btw :3 den borde komma nångång den här veckann iaf ÄR SÅ GLAD!! 
Igår köpte jag och philly en ny bur till Leia dessutom, är skitnöjd hon verkar gilla den haha, den har coola rör dessutom ^^ 
Och idag skrev anna till mig omg vad glad jag blev hehehe hon fick mig t o m att gå upp ^^ ANNA KNOWS och kommer reta henne massor ska nog skriva och retas nu. Mycket mer än så har inte hänt ska lägga upp lite bilder på senaste tiden :) 
Amanda och elfi rapea min padda medans jag gick på toa-.-

Hahaahahahaahhahaha

SUSHII <3
Gammal bild som yas skickade till mig hehe
Lilla Filiiip


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: