fofaa

2013-11-16
21:33:11

Svar på kommentar

Hej! Fick en kommentar några dagar sen, hade inte tid att svara så tänkte göra det nu för Anna sitter antagligen och väntar -.- 
Iaf personen som nu frågade(anonym) frågade om jag kunde berätta om mina vänner, vilka som står mig närmast, något fint minne, varför jag älskar dem, några brister och sen hur mitt liv skulle sett ut utan dom. 
Hmm.. Vilka ska jag berätta om dom? Jag börjar med philip för honom räknar jag som min allra bästa vän. Han betyder såå mycket för mig och jag älskar honom mer än något annat. Mitt favoritminne med honom är nog dagen han berättade att han var kär i mig. Det var typ som en dröm, jag blev så glad men även lite sur eller förvirrad haha, men mest glad. Dagarna efter också för det kändes så nytt och konstigt och bra. Svårt att förklara men hehe. Mitt andra favoritminne med honom var nog när vi skulle träffas hos mig och jag var sur för nånting, kommer inte ihåg vad. När han kom så hade blommor och choklad med sig, hihi blev så glad då, han är så snäll och gullig mot mig och han är världens bästa pojkvän för mig <3 
Han har såklart brister också men vem har inte? Orkar inte komma på något. Hmm, vem mer? Elli! Ååh, vet inte vad jag ska berätta egentligen. Hon är min shopping och spelpartner lxm haha. Har känt henne sen vi var 6, men vi har faktiskt inte inte alltid varit vänner. Vi var bästisar i typ 2an och 3an sen tog det typ slut. Sen blev vi vänner igen i 8an tror jag, tror det var tack vare anna som började vara mer med henne och så började ju jag också så aa xD jag vet faktiskt inget favoritminne.. Eller kommer inte på något o.o elli har så många moments, mitt favoritminne är nog när jag filmade henne och philip, jag kollade den videon om och om igen i flera veckor hahahha asså dom två är som komedi jag orkar inte hahahaahahha men mina favoritminnen med elli är när jag är med henne och philip, det är som en trio(?) haahaha. 
Nästa person får bli Anna. Eftersom att hon väntat på detta inlägg -.- hon har varit en av mina bästa vänner ett bra tag. Vi har ett väldigt konstigt förhållande för att vara ärlig. Vi är typ som en berg&dalbana som går upp och ner. Men nu är det ganska neutralt och okej och varje gång vi träffas så har vi typ alltid något att prata om, eftersom att det är så långa mellanrum mellan våra träffar. Vår relation är inte som förut pga allt upp&ner så aa, men det finns inte mycket man kan göra åt det. Mitt favoritminne med henne är när vi var på stan tillsammans i 9an, vi typ fick gratis ballonger från ArkenZoo och döpte om typ. Annas hette ZooArken och min hette typ bara Arken hahahahahhahaaah vi var typ två psykfall på tåget det var asnice. En dålig sak med anna är att hon är dramatisk -.- 
Ny YAS!! Hon kom faktiskt väldigt nyligen tillbaka in i mitt liv faktiskt.. Vi blev osams i 9an och blev inte vänner igen förrän typ nån månad sen tror jag. Hahahah asså yasmine är typ en av dom roligaste människorna jag någonsin har träffat, hon skulle seriöst bli världens bästa skådespelare. Mitt favoritminne med henne är nog alla minnen jag ens har med henne. Det är ganska svårt att välja. Jo!! Har två, en av dom var nog när vi var på kebabkungen med amanda och någon mer, vi typ grät och hade aslång konversation om typ allt det går inte att beskriva asså men det är helt klart ett favoritminne. Ett annat är när hon gav mig snuffy. Det är typ den bästa julklappen någon nånsin gett mig. 
Jag vet ärligt talat inte hur mitt liv skulle se ut utan alla dom, forever alone skulle jag obviously vara haha. Nejmen asså alla dom betyder jättemycket för mig och aa, det är helt enkelt människor som jag vill ha i mitt liv föralltid. Nu orkar jag inte skriva mer så CYAA!






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: