fofaa

2013-05-09
17:10:04

Hellyeah

Tjena!
Nu ligger jag i sängen och hoppas att mamma ska bli tyst snart -.- allt man bad henne att göra var att köpa ostduddlar och nu måste man plötsligt diska alla 10 tallrikar som ligger på bordet,pfft. Helt sjukt ju,vadå diska lxm? Aja,imorn ska jag träffa elli och jovan på donken! Får se vad vi gör,ska fråga mamma om hon kan donera några slantar till mig för jag har bara 10kr på kortet -.- men det räcker iofs till en hamburgare så hehe. 
Ska antagligen försöka göra läxor idag,men orkar verkligen inte. Vet inte varför men jag är oftast trött heelaaa dagen när jag är ledig hur sent jag än vaknar,skumt. Ska iaf börja diska nu då,vill för fan ha mina satans ostbågar. Herrå
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: