fofaa

2013-06-27
22:15:00

Nämen

Häjsan!
Sitter nu i sängen och kollar revenge, skitnice. När avsnittet är slut så ska jag sova är fan skittrött. Träffade även äntligen elli idag!^^ hon mötte mig vid mitt jobb sen köpte vi pizza och var en stund hos mig :) hon gav mig en fett söt åsna asså på riktigt SKITSÖÖÖT!! Den ska jag sova med ikväll. Sen gav mamma mig ett sorts nattlinne typ, den behöver en bättre färg, den är typ ljusgrön och lite för lång -.- typ jäkla klänning, däremot ÄLSKAR jag materialet den har.. Skitmysig asså det är verkligen något jag ska börja sova med :D imorn blir det nog KANSKE grönan med min soffpotatis, beror på hur trött fettot kommer vara efter bråvalla. Annars blir det bara att chilla hemma och njuta av helg. Nästa vecka är min sista jobbvecka och KANSKE jobba en extra dag(som ersättning för lediga midsommardag) på måndag, efter det har jag ÄNTLIGEN lov på riktigt. Då kan jag sova till 2 på dagen och inte stressa till jobbet, sen blir det massa pengaflöd HÖHÖ okej nu har jag skrivit för mycket så SEE YAA

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: