fofaa

2013-01-20
19:40:22

yay

Chu
Har inte bloggat sen jag fick utbrott innan nyår,höhö!
Sitter i köket nu och arbetar med nån jävla so läxa vi fick över helgen,bajsigt värre. 
Aja längtar till på fredag,för då får jag nytt husdjur! HEHE,vet inte riktigt vad det blir beror på hur snäll mamma är den dagen -.- och om ödet är på min sida,hur som helst slipper jag känna mig ensam varje dag iaf! ^^ 
Jag bloggar nu faktiskt för Annahelvetets skull hon har tjatat flera gånger om att jag ska blogga så NU BLOGGAR JAG FÖRFAN! Nämnde jag att jag gör läxa? Usch,ska spela star wars när jag blir klar möhöhö yeah,ååh yees har matteprov imorn oxå! WOOOOH FUCKYEAH! :D (----......----- x10000000000) aja nu har jag bloggat massor mer än mycket,så hejdå.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: