fofaa

2013-12-26
17:15:47

God jul!

Hej!
Hehe okej det är inte jul längre men orkade inte riktigt blogga innan :c eller på julafton eller aa, whateev.
Nu satt jag iaf och gjorde läxor, eller inte läxor men saker jag inte orkade göra innan lovet, lite kompletering kindof. Har två saker kvar bara, ena fattar jag verkligen inte så mailade läraren och den andra orkar jag bara inte göra än XD
Haha aja, ööh nu ska jag iaf kolla klart en film och sen kolla gossip girl. Eller först ska jag göra mat är skithungriiiiiig. 
ÅÅÅH juste, min bror gav mig en skitcool konsol/kontroll grej till mobilen, asså så istället för att köra och peta på skärmen och skit så använder man kontrollen!! Ascool, det ända dåliga är att det bara funkar till Android.. Och jag äger absolut inget med android -.- gillar inte samsung för den delen heller, MEN mamma och pappa har sånna bajsmobiler så det är inga problem ^^ och ph ska även köpa nån mobil åt det hållet, så det blir ännu bättre :D men måste köpa batterier WUÄ. MENMEN
Av philip fick jag en jättesöt mössa och en haj, gosedjur alltså hihi är jättenöjd!! Hajen heter Nemo c:
HMM, vad mer kan jag berätta? Mina brors barn var här på julafton, så fkn söta jag dör. Vill behålla dom själv asså man smälter verkligen så gulliga är dom!!!
Och snart kommer det bli sleepover hos elli, ska bli skitkul!!
Har köpt presenter till alla, även Anna som inte kommer komma /: 
MEn aja det var väl det, har inte mycket mer att skriva om så BUBYEEE
 
Lilla Sofia ^^
Lille Filip C:
Pappa och Filip ^^
Min bror och Sofia :D
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: