fofaa

2013-04-10
18:46:00

I lyssnar på johännä

Baxa nyss en lista från johannas blogg >:) är fett ond haha
 

Du är tillsammans med? Philip
Hur gammal är han/hon? Han är en plutt som är 15 år :3
När fyller han/hon? 19 augusti
Vart bor han/hon? Rådmanskorv(egentligen är han odenollon men han vill bara inte erkänna det c:)
Vad har han/hon för färg på rummet? EHEEH inte varit där så ofta så chansar på typ vit/beige xD ljust iaf
Har han/hon någon fobi? Yes han är rädd för sånnadär små utrymmen minns inte vad fobin heter
Är han/hon beroende av något då? öööhhh,hmm typ mat? 
Är han/hon envis? Inte direkt typ, ibland bara om vi tjaffsar eller spelar xD (för jag brukar vinna ^^^) 
Vad gör han/hon på helgerna? Jobbar,pluggar eller är med vänner :)
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? Absolut
Varför är du tillsammans med honom/henne? För jag har vart kär i han sen 8an,hard to let go kommer hemsöka honom hela hans liv. Och vi är very good together faktiskt :D 
Föll du för honom/henne direkt? Asså njä, föll för honom när vi blev bra vänner xD inte bra
Du har roligt med honom/henne? Alltid :3
Du skulle kunna bo med honom/henne? Fuck yeah
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? hmm alltså han har sagt så många grejer det går inte direkt att välja men en av dom finaste sakerna han sagt är nog att han älskar mig och att han aldrig vill lämna mig <3

Om er:
Hur träffades ni första gången? Vi träffades i skolan och jag började randomly säga HEJ PHILIP!!!! I 7an varje gång han gick förbi xD stackars pojke
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? Absolut
Har ni sovit över hos varandra? Bara en gång ;o
Har ni bråkat någon gång? Typ, inte såhär stort typ men vi har våra mensiga pms stunder
Vem håller fjärrkontrollen? Vi kollar inte på tv :P 
Vad har ni gemensamt? Vår kärlek heheheh nä men ööhh jag vettefan vi gillar typ samma saker och är på många sätt rätt lika fast ändå inte vet inte asså vilken jävla fråga -_-
Har ni samma åsikter om saker? YEP,oftast iaf inom vissa saker är han BBLIND,he knows what I mean
Planerar ni framtiden ihop? Jadå,finns så mycket att planera och hoppas även att allt vi planerar händer :D 
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? 1 månad </3
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? OFC MAH HORSE
Hur länge kommer ni vara tillsammans? Riiiiiiiiktigt lång tid hoppas jag verkligen annars skjut mig

 

PHILLYYYY LÄS MIN LISTA >:d

 

 
Kommentar:
2013-04-13 @ 04:59:56
#1: Shiki

Naaaaaawh, pluttinuttisar! 8)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: