fofaa

2013-04-10
17:38:37

Hallå där!

Tja fan!
Jag suger på att blogga haha har verkligen typ inget att skriva, min dagbok är mer intressant dock :3 mehe
aja nu ligger jag i sängen och blev precis kindof klar med min np presentation om framtiden, eller asså har gjort powerpoint och skrivit in det jag ska prata om osv olika punkter och skit som nog är viktigt att ta upp, nu måste jag bara kolla vad jag faktiskt måste ha med och träna på hur jag ska säga allt ^^ mehe har säkert missat massa saker -.- hatar presentationer BAJS PÅ EEERRRR!!!
 
Aja en positiv sak är att jag tänkt börja spara pengar till en data :) det tycker jag verkligen låter som en fiffig ide! Behöver verkligen en ny dator skoldatan är lxm inte min och datan som faktiskt är min är typ halvt paj, den funkar iiiiiblaaaaaaaaand men man vet verkligen aldrig när den kommer kraschlagga sig själv och hamna i sin månadskoma -.- just nu verkar den funka OK har inte riktigt använt på ett bra tag och just nu är den avstängd på min byrå D: vågar verkligen inte börja använda den...kommer säkert bli asledsen :c 
MENMEN what to dooooooooo ska spela playing with fire nu heddå
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: