fofaa

2012-11-21
14:54:18

yooo!D:

TJENAA
nu sitter jag i skolan o väntar på att ha utvecklningssamtal -.-
baajstråååk,aja fabitoo vart snäll o köpte en donut t mig c: 
ska fråga han om d tradition (>:333,see what I did there) skoja,ska köpa julklapp t tjockisen oxå fast vene vad :0 
AJA hheh fick oxå reda på att man tydligen tar upp närvaro på utvecklingssamtalen vilket INTE är bra för mig just nu med tanke på att jag skippat vissa lektioner eheh, dels för att jag försovit mig ett par gånger och för att jag en dag mådde dåligt o aah men d fortf nt bra..är ja trött så är jag fan trött,bajsskitgreeej @.@ 
aja man får väl ta o säga som d är bara..fml är tröött o surig o min svenska/stavning(på bloggen dåra e säkert jäkla irriterande hahaha t o m ja skulle säkert störa mig på d skit ja skriver i onödan typ skit på er herrå
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: