fofaa

2012-08-08
01:50:51

Here we go again

ÄRLIGHET


hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? 1 bara

vad tycker du om kärlek? det bästa som nånsin hänt mig!

när kramade du någon sist? Igår 

kramade du någon speciell? Yeeesh philip <3

har du svårt för att bli kär? ööh..? vene

när fick du senast en komplimang? igår tror jag


HAR DU NÅGONSIN

varit medvetslös? nt vad jag vet

playat? näpp

gjort något riktigt dumt? hihi...

gjort något du verkligen ångrar? vem har nt?:p

åkt ambulans? nää

gjort något olagligt? yesh

blivit polisanmäld? njeeaa kanske.. :3

blivit stoppad av polisen? ja O.O typ iaf

varit på polisförhör? njäääää

slagit ner någon? såklart nt

skämts över dig själv? yeep

tagit droger? nä.

blivit "utnyttjad"? ne

gråtit inför någon du tycker om? tror d 

misshandlat någon? ne

umgåts med folk som sysslat med droger? aaa


SENASTE PERSONEN SOM

sov i din säng? ööhh sov o sov..xD jag?

såg dig gråta? ellinor o några andra från klassen tror jag

fick dig att gråta? jadu

du gick på bio med? d va rätt länge sen ja gick på bio...........minns fan nt

du kysste? philip :D

du var tillsammans med? är tillsammans med* philip ^^

du saknade? .

sa att den älskade dig? philip <3

Fullständigt namn? Cecilia Genara Areco Torres

Vart bor du? Bagarmossen 

Bor tillsammans med? Mamma, pappa o fiskar ^^ 

Husdjur? - Hamster snuffy och fiskar :p

När är du född? - 10 mars, 96

När ska du sova ikväll? - Om nån timme xd

Duschat idag? - yep 

Pussat någon idag? - näee

Vad har du ätit? - glass o kyckling me ris

Dagens bästa? Jag är bäst

Dagens roligaste? Jag är rolig, daah

Har du många vänner? - nää förlorat rätt många men man klarar sig.

Hur många har varit otrogna mot dig? - inga

Har du pojk-/flickvän? - YEEP :D

Vem pratade du med i telefon senast? - Philiiip

Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Philip - :3


DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN:

Saknat någon? - .

Ångrat något? - näe nt direkt

Ljugit? - nt vad jag minns

Svikit någon? - hoppas nt

Gråtit? - tror d :c

Skrattat? - aa :D

slagits? - Nae

9 FRÅGOR OM DINA VÄNNER:


vem vet allt om dig? - Ingeen tror jag

vem är den roligaste av dina vänner? - Helt klart william xD

vem är snyggast av dina vänner? - ingen alla är fula :3(skoja.......)

vem är den du helst har filmkväll med? - The hole gang

vem står dig närmast? - Anna,Ellinor,(philip,pojkVÄN..),Nastya,Amanda :) 

vem har du känt allra längst och fortfarande känner? Ellinor ^^

vad skulle du göra om någon av dina vänner dog? - 

vem är din senaste kompis? - vafan? xD

hatar du nybro för att du inte bor där? Neepp aldrig hört om d där stället

gillar du någon ?- nepp älskar :)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: