fofaa

2011-11-26
00:54:36

nice daaay

HOOLA laat som vanligt som orkar nt berätta exakt allt som hänt idag. Dagen var helt okej,inget spec hände. Elr jo matteprov-.- ANNOYING,gjorde typ g frågor o lite vg frågor :D
känner mig faktiskt stolt fan! SEN HAHHAHA XDDD när vi hade so så satt bänkarna som om vi skulle ha prov. Blev skiträdd o grejer :@ sen d va typ bara jag yas ellinor daniil o adis som va därinne. O henrik "wanted 2 pull a prank" på resten av klassen HAHA för dom nt kommit än för dom fortf skrev provet. Så d va typ bara vi som visste att d va ett skämt. HAHA NÄR LINNEA KOM HON BA OMG VAA?!?!? hahaha dog xDDD vi alla satt lxm tysta o låtsades skriva AHAHAHH d va kul XDD efter skolan drog jag o yas t stan ;) handla lite presenter u know! Vi satt i kebabkungen sen för att äta MMMM SKITGOOOOOOOOOOOOTTT!!!!!! Sen börja vi snacka,o vi berätta våra husdjurshistorier. Seriöst yas historia va skitsorglig..sen berättade jag min oxå o jag började gråta..saknar min fkng fågel.
Sen gick vi hem t yas. FICK FINNALLY REDA PÅ D SOM GJORDE ATT JAG GICK IGENOM MIN MENTALL BREAKDOWN!! OMG I FKNG LOVE U YAS. It was beautiful. My heart,va varmt. Blev varmt. Blev rörd. Vem tänker ens en sån fin tanke? Seriöst,kärlek t dig yas!
efter så drog ja o amanda hem,amanda blev på dåligt humör :/ sen har ja ba messat lite me ph kollat film oså,NUU fortsätta kolla film :D
buubyeee
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: