fofaa

2011-05-30
00:14:00

Day 07 - your best friend

Jag har 2 bästa vänner. Dom som känner mig mest. Jag kan nt välja mellan dom. Visst så har kanske en av dom funnits för mig mer än den andra, medans den andra sagt starkare och mer hjälpande ord än den andra. Mina bästa vänner, är Yasmine och Emmelie.

Emmelie, har vart min vän sen 4an. Men det bröts i ungefär 1-2 år. Vi bråkade och jag trodde att det tagit slut för alltid. Men jag hade fel. Vi blev vänner igen, och nu är hon en av dom som känner mig mest. Hon vet nog allt om mig, hon tröstar mig alltid när jag behöver d. Om jag behöver tid att snacka, så är det hon som skolkar för mig. Alltid hon, och hon är nog en av dom mest förstående människorna jag träffat. Hon är helt underbar. Hon vet att jag kanske nt alltid är mest tröstande eller förstående, men hon vet att jag finns där. Ibland kanske hon nt heller vet vad hon ska säga till mig. Men för mig räcker det bara om hon lyssnar, det är allt jag behöver. En lyssnare.

Yasmine, henne har jag känt sen mitt första skolår. Sen förskolan alltså. Vi var faktiskt bästisar då, men slutade snacka efteråt. Vi blev nt vänner igen förrän i 7an-8an. När jag började i hennes klass asså, och lite innan.  Vi började snacka bara, och efter ett tag blev vi bästa vänner. Jag har märkt, att hon är riktigt förstående. Hon kanske nt är den som gillar att visa känslor, men jag vet att hon känner dom. Även om hon nt känner som jag, så vet hon att jag alltid finns för henne och aldrig kmr sluta vara vän med henne, för hon betyder sjukt mycket för mig. Det sällsynta med oss 2, är att vi aldrig bråkat. Asså aldrig haft ett riktigt bråk.

Nu vet jag inte om dom har 2 märkt..men jag kanske är lite "off" ibland. Asså, nt pratar elr nåt. Ibland tror folk att jag är sur, men det är jag nt. Det är bara då som jag tänker. På annat, jag försvinner. Vill bara att ni ska veta d, jag lxm..e gone då. Men det var iallafall mina bästa vänner. Ni betyder sjukt mkt för mig, och jag uppskattar exakt allt ni gör för mig. Och jag hoppas att jag gett/ger tbx exakt lika mkt elr mer till er, för det förtjänar ni. För båda ni, är underbara människor och jag hade världens tur som fick er som mina vänner.
Och ni ska veta att ni alltid kmr först. Ingen annan betyder mer än vad ni gör.