fofaa

2011-05-31
21:34:58

BONDI?!

HEEEJ!! Nu kanske vissa undrar vrf jag har bondi som rubrik.. Heh, han sa han skulle läsa min blogg, så jag kollar nu BONDI ÄR DU DÄR?!?!?! Hoppas det. Hej bondi :D Sajk, han läser säkert nt -.- wa :c IAF, nu skypar jag med YEEZMIN och har lite ont i axlarna :P för ja ligger neeer. Öh, har nt mkt mer o säga. Mådde dåligt idag i skolan efter lunchen, har spytt sen i lördags..mår skit, men lite bättre men fortf dåligt. Hatar d. Aja, öh jag klarade alla mina omprov så nu har jag ignet IG!!!!! :D iaf inget jag vet om, FUUCKYEAH GISSA OM JAG ÄR GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu, ska jag ge ett stort tack till alla som hjälpt mig med plugg! Mitt största och tacksammaste tack går till Ellinor!!! Hon stannade med mig i skolan för att hjälpa mig att plugga, hon hjälpte mig med kroppens signal system och gav mig dessutom ett svar! Sen oxå tack till Sofia som hjälpte mig med typ 3 frågor på kroppens signal system och 2 på kol tror jag, TACK! Och idag tack till Anna och Ellinor som hjälpte mig med matte provet. Och hmm..ja svär ja glömt någon, och tack till Veronika/nastya som förhörde mig på kol innan provet. Det var nog alla, see yaa! :)

Kommentarer:
2011-05-31 @ 22:04:14
#1: Booondi

AAAAAAA självklart att jag kommer läsa din blogg bääby <3 <3

2011-06-01 @ 12:51:24
#2: V' - ♥

jag e hääär :D o du sitter framför mig.. :3

2011-06-01 @ 22:36:15
#3: ellinor

naaw, inga problem ;) ♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: