fofaa

2011-07-31
17:14:22

OVERSIKED..!

SHOOOO GISSA VAD?!!?
När jag vakna så låg det choklad bredvid mig!!!! Blev fett glad,slapp gå upp o göra frukost ^^ trodde jag skulle ut idag me mamma O.o hon sa vi skulle leta nya skor. Men nänä när ja vakna så var ingen hemma. Elr först vaknade jag typ klockan 1 o pappa var bara hemma,men nt mamma. Sen vakna jag klockan typ 4 o då var ingen hemma. Det var då jag hitta chokladen bredvid mig ^^ FF IAF!!!! :DDDD o idag känner jag mig fett..äcklig...elr typ..smutsig? Ja vene,obekvämt iaf! Hatar att vakna på morgonen,själv tkr jag att d är jäävligt äckligt att vakna. 
1. Man ser hemsk ut
2. ens mun är fylld med jag vet nt vad..nåt äckligt iaf
3. dålig andedräkt
4. man är trött
5. man är sur.
baaaajs.
SSEEE YSAAAA
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: