fofaa

2011-08-30
18:13:16

hihiih

(baxar som vanligt från victoria^^ )

lovar du att vara ärlig? ne

du heter: Cecilia
smeknamn: Cec,cecil,cääx,cookie,chichi,fofa,fofanita,
hur känner du dig nu: sur,trött,besviken
beroende av: pengar
vad behöver du mest just nu: ärlighet
vad tror folk om dig? det värsta antar jag.

stämmer det? får väl se vad som händer med dom..

vad får du oftast komplimanger för? nu för tiden mitt hår :D
hur imponerar man på dig? lyckas du att nt snacka skit(förutom om du har anledning)så blir jag jävligt imponerad.
brukar du skratta för dig själv? ne

var bor du? bagis

trivs du där: aa

vad har du för mobil: en skrotig,sony ericsson.
nästa mål i ditt liv: damsuga bort all smuts o göra mitt bästa i skolan,ska be för mig själv njuu
hur svarar du i mobilen: VAD

vem ringde du senast? anna,ver elr yas. Minns nt

vad sa den du senast pratade med i telefonen: KOM TILL SKOLAN NUUUUUUUUU SKYNDA
antal timmar sömn inatt: mer än vanligt.

sov du ensam: hoppas

brukar du komma i tid: aa
när mår du bra: sällan
när blev du fotad senast: minns nt
tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej,existerar nt.
vanligaste färg på dina kläder: svart,rött

vad saknar du: tiderna då d nt fanns nån drama

favorit dryck på morgonen: inget

när brukar du oftast gå och lägga dig: typ 12-1
är du blyg? njäääää,tror nt. men ibland jo
vad längtar du till? inget

vad skulle du göra om du vore kille för en dag: göra en tjej glad.

är du nöjd med ditt liv: just nu ne
vad är det värsta du vet? när mina f.d vänner snackar om mig bakom min rygg när ja nt gjort dom nåt.
hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? vene

har du bra vänner och äkta vänskap? ja det har jag.

vad är det finaste du fått? Yasmine,veronika,emmelie,anna,anastasiya,yesenia,nikola o jovan.
om fem månader: e jag säkert död.
om ett år? är min begravning.
du samlar på: enemies.
vem ringer du när du är arg/ledsen: emmelie,oftast ingen. Föredrar att sitta i min ensamhet o tänka.
har du strumpor på dig nu: yeesh
bär du glasögon eller linser: nee
vill du gifta dig: antar d
ha barn? aa
är det okej att gråta: aa,fast ne. Folk ser dig som svag o patetisk. Annars ja.
är du flygrädd: njaa,neee
när grät du senast: igår kväll

är du bra på att laga mat: jag är bääääääääääst

tror du på ett liv efter döden: aa

röker du: nee
vad är det viktigaste i livet? inget.

bor dina föräldrar tillsammans: yesh

vilken ögonfärg har du: från långt håll ser dom svarta ut,men annars mörkbruna.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: