fofaa

2011-04-27
22:05:00

Nu är jag sårad..

Nu känner mej riktigt typ "dissad" O.O
Jag skrev ju heeeh.. Elr ja typ "klagade" på läsare, för ja nt vet vilka som läser. Så.. Jag går in idag när jag kmr hem och så vare tydligen bara 3 FUCKING STYCKEN SOM KOLLAT?!?!?!?!? VADFAN ÄR DET FÖR FET JÄVLA DISS?!?!! Jag som kände mej cool o uppskattad o skit så drar ni :( vafan, jävla bajs o skit. OH aja, undrar fortf vilka d va som läste.. O.O

IAF NU TILL NÅGOT VIKTIGARE! Ska berätta lite om min så kallade dag idag. Jag började med prao, tråkigt som vanligti nget spec. Sen efter d åkte jag hem för att fixa mej skulle träffa Daniil snabbt i farsta, hälsa på i hans prao. Han va skitgulligt i sin lilla uniform som SERVITRIS!!! XD Ok taskigt.. menar servitör:P Men ja åkte rätt så tidigt. Så ja hade inge o göra efter d. Så ja smsa yas när ja va påväg dit t farsta o fråga om hon orkade träffas, tack o lov sa hon ja!! Saknat hennes humor! Så, daniil slutade tidigare än väntat så vi mötte upp yas i tbanan och gick runt lite i farsta centrum för yas letade efter present t 2 pers ^^

Efter det så åkte jag t t-centralen för att möta pappa för vi skulle kolla en billig gitarr i musik punkten tror ja stället hette?Men han blev sur för ja kom liiite sent.. heh.. men han gick iaf o köpte gitarren så jag gick sen t affären för att hämta gitarren o åka hem! Sen kom ja hem o började stämma den, elr försöka iaf :P skitjobbigt -.- MEN SEEEN SKA JAG BLI PROFFSS, möjligtvis i mina dömmar but still :P


kolla såhääääär proffsig!!!

see yaa!